poniedziałek, 19 czerwca 2017

Bubblecut Barbie 1961

Już dawno nie pokazywałam żadnej staruszki, a że malowanie pyszczków znowu muszę odłożyć na kilka tygodni to jest okazja, żeby wrócić do prezentacji kolekcji.
Tak więc dziś będzie na bogato. :) 
Przedstawiam Wam moją kolejną perełkę - Bubblecut Barbie z 1961ego roku w reprodukcji ubranka #961 Evening Splendour z lat 1959-1964, uszytego oczywiście przez panią Nataliję. :)
Moja laleczka jest w bardzo dobrym stanie, ma gęste blond włoski, zero zielonych plam, piękny makijaż z mocno czerwonymi ustami. Charakterystyczna dla lalek z tego roku jest „tłusta cera”, taki winylowy feler :) ale jak na 56 lat, to jest laska nieprzeciętna i umówienie o niej staruszka, to czysta obraza ;)
Sygnatura na prawym pośladku: Barbie ® Pats. Pend. ©MCMLVIII by Mattel Inc. 
Mam nadzieję, że dziewczynka spodoba Wam się tak samo jak mnie :)

(zdjęcie oryginalnego ubranka #961 Evening Splendour, zapożyczone z internetu)

13 komentarzy:

  1. O Boziu!!! Mogę​ tylko o takiej pomarzyć :-(
    Ekskluzywna babka, w idealnych ciuchach i na super dobranym do niej tle. Piękne zdjęcia u ona sama !!!
    Kiedyś ją pomacam :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) pół dnia chodziłam i podkładałam szmatki jako tło. No i wreszcie wyszło jak miało wyjść, na bogato ;) Mam nadzieję, że kiedyś pomacasz wszystkie moje lale, nie tylko ją :P

      Usuń
  2. i choć mam już jedną - w stylu paryskim Monikę
    Silkstońską - chętnie do parki zaproszę kiedyś
    Jej koleżankę - jakąś ciemnoskórą, albo rudą
    albo ciemnowłosą - albo wszystkie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym bardzo chciała mieć pannę Silkstońską :)

      Usuń
  3. Bogata, elegancka dama! Zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mozna upolowac takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej na ebayu, ale ja nabyłam swoją od innej kolekcjonerki.

      Usuń
  5. Hmmmm.....zabrakło mi słów,aby ją opisać-co rzadko się u mnie zdarza.Jest kwintesencją urody i stylu!
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za piękne słowa :) Dziękuję w imieniu Bubble i również pozdrawiam :]

      Usuń
  6. Lalka to skarb. Lecz drugi skarb to Twoja pani Natalia. Fantastyczne ubranko uszyła, może ładniejsze niż oryginał. Ma prawdziwie złote ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - Pani Natalia winna otrzymać nagrodę
      Złotej Igiełki i Platynowej Nitki - Jej kreacje
      godne są oddzielnego albumu - najlepiej grubego
      z mnóstwem fot z twoimi modelkami :)))

      Usuń
    2. Macie rację, ręce pani Natalii to prawdziwy skarb. Potrafi uszyć takie piękne rzeczy patrząc na zdjęcie. Dba o szczegóły, przygotowuje prócz strojów dodatki, czyli w tym wypadku torebkę, rękawiczki, naszyjnik i opaskę z futerka i koralików.
      Szczerze polecam, i chętnie podzielę się kontaktem. :)

      Usuń