środa, 18 października 2017

Nichelle? Barbie Pretty in Plaid 1998 - częściowy repaint

Myślałam, że wcześniej uda mi się wrzucić ten post ale dopiero co skończyłam rzęski w oku Nichelle. (A dlaczego? Bo jak zawsze się bałam i różnego rodzaju Bo przy okazji) ;)
Agnieszka z Rubinowego Domu podesłała mi taką ślicznotkę, co to jej się oczko podrapało albo rozmyło, trudno zgadnąć, no i szkoda takiej dziewczynki.
Trzeba było poprawić brew, zmyć całkiem rzęsy i namalować od nowa, poprawić cień na górnej powiece oraz źrenicę i tęczówkę.

Efekt poniżej. Aparat uparł się, żeby robić zdjęcia z lampą, więc musiałam wyłączyć ją siłą, ale i tak nie wiele pomogło. Mam nadzieję, że widać jakąś różnicę. :)
Pozdrowienia :)

20 komentarzy:

  1. Ona wygląda dobrze. Ona na to zasługuje, piękna lalka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło. Jeszcze jedna lalunia odzyskała blask. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie ostatnia :)
      Dziękuję za miłe słowa :-*

      Usuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem! Wyszło super! Piękna z niej dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo, bo męczy mnie fakt, że zdjęcia nie wyraźne i źle widać. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kochana Niunia! W końcu uratowana.
    Jupi !!!
    Jesteś WIELKA Idunia 😘💗😍
    Niech Ci Bozia w lalkach vintage wynagrodzi 👼

    A teraz oddawaj mi ją szybko bo chcę ją już potulić 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-*
      Oj tam, tylko 168cm ;))
      Cieszę się prze bardzo, że Ci się podoba <3 <3 <3
      Jutro wyjeżdża nad morze :)

      Usuń
    2. Już kombinuję dla niej odpowiednie ciuszki 😊

      Usuń
  6. Ach! To nad tą ślicznotką pracowałaś... Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo...nad tą właśnie ;) 10 razy poprawiałam dolne rzęsy, już mi para uszami szła :D więc cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. O kurczę! Wielkie ŁAŁ! :-) Lalusza wygląda wspaniale - ożyła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* Okazało się, że nawet najcieńszy pędzel jaki posiadam, jest za gruby do tych rzęs, ale jakoś poszło. :)

      Usuń
  8. Miło widzieć Nichelle odnowioną ;) wyszło super.

    OdpowiedzUsuń