wtorek, 4 grudnia 2018

Dee Dee and The Rockers 1985

Kupiłam ją ok. 3 lata temu. Miała obcięte włosy, a ja jeszcze wtedy nie miałam pojęcia o reroocie. Jednak zakochałam się w jej twarzyczce i czułam, że musi być moja. :) Jeśli chodzi o rok produkcji, to moja najmłodsza Barbie. 

Teraz nie mogę oka od niej oderwać. ;)

W tym roku Dee Dee pojechała ze mną na Mazury. Kupiłam dla niej włosy i postanowiłam, że podczas urlopu zmienię jej wreszcie fryzurę.

Nie było łatwo, ponieważ Dee Dee miała włoski wszywane bardzo gęsto, a główka jest bardzo miękka i tam gdzie były włosy guma była o wiele cieńsza niż w okolicach twarzy. Bałam się, żeby nie poprzerywać dziurek, szczególnie nad czołem.
Ale udało się. Kiedy wieczorami Karolinka grała w badmintona z tatą, ja bawiłam się włoskami Dee Dee. :)
Muszę przyznać, że z prostymi, długimi włosami, też mi się podobała. :)
Od sierpnia minęło kilka dni, i wreszcie wczoraj udało mi się zdobyć czas i odwagę, żeby zrobić Dee Dee fryzurę z czasów kiedy grała z Rockersami :)))
Tej buzi pasują chyba wszystkie fryzury.
Uwielbiam ją we fioletach.:)
A! Oczywiście sukienunię mam od Pani Natalii! :)

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam serię The Rockers! Pięknie ją odnowiłaś, gratuluję talentu. Teraz pragnę Dee Dee jeszcze bardziej ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Dee Dee jest przekochana w każdej fryzurze, ale odkąd ma loki, nie mogę oderwać od niej oczu. ;) Warto ją mieć. :)

      Usuń
  2. Wow! Panna nie do poznania po Twoich zabiegach. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale się zaopiekowałaś DeeDee
    też Ją polubiłam i po perypetiach
    wielu - nabyłam :) gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniejsza niż w oryginale! jestem zachwycona! Cudo! Urocza buźka sama w sobie i jeszcze ogrom Twojej pracy! BAJKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów. :-* Jak na nią patrzę, to wygląda, jakby sama była zadowolona :)

      Usuń
  5. Przeslicznie ci wyszlo <3 Moje Dede maja wszystkie dlugie wlosy ale potrzebuja wyczesania i moze pokrecenia wlosow od nowa :) Sukenka cudo <3 <3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana <3
      A jak sukienka nie ma być cudo jak jest od Natalii? ;)
      Ściskam :)

      Usuń
  6. Cudna <3 a i fajowo, że od razu wskoczyła na blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz mam na tapecie kolejną Bild Lilli, mam nadzieję, że też uda jej się wskoczyć na blog, kiedy skończę. :)

      Usuń
  7. Jest przepiękna. I w lokach wygląda zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że tak, to prawda. :)
      Tego jej było trzeba już od dawna.
      ;-*

      Usuń
  8. Ja na dzień dzisiejszy nie posiadam lalek z tej serii, moż za jakiś czas trafi mi się któraś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorąco polecam Dee Dee :) Lalki z lat 80tych to już nie moja bajka, ale ona skradła mi serce. ;)

    OdpowiedzUsuń