wtorek, 14 listopada 2017

Judy Littlechap 1963r.

Dziś chciałam Wam przedstawić 13to calową Judy z 1963ego roku. Judy jest córką doktora Johna Lisy Littlechap oraz starszą siostrą Libby. :) Cała rodzinka została stworzona przez firmę Remco Industries ©.
zdjęcie pochodzi z internetu

Długo zastanawiałam się czy chcę tą lalkę, jest w niej coś dziwnego, ale im dłużej patrzyłam na nią na aukcji tym bardziej mi się podobała. Dziwność tej lali polega chyba na tym, że Remco chciał stworzyć lalki proporcjami ciała zbliżonymi do ludzkich. Judy ma płaskie, duże stopy, dzięki którym samodzielnie stoi, ma szerokie biodra, ramiona i szyję. Wydaje się jakby miała za długie ręce ale w tych proporcjach jest to jak najbardziej ok. 
 
Zwróćcie uwagę na jej kolana, przedramiona i dłonie. Może to jest nie zdrowe ale jestem w nich zakochana :D
 
Naturalny wygląd kolan i łydek, oraz delikatne podkreślenie kostek. Dążenie do realizmu to zupełne przeciwieństwo Barbie i jej klonów.
 
Prawie niezauważalnie zaznaczona kostka w nadgarstku. :)

Dzięki tym ludzkim kształtom bardzo trudno dopasować do niej ubranie, nie wspomnę o butach. :)
Ubrania na upartego pasowałyby od Moxie Teenz, ale córka nie chciała się podzielić, więc biedna Judy długo świeciła dużą pupą ;)) Czółenka w desperacji byłam gotowa zrobić sama, ale przecież nie będzie chodzić w samych butach ;) Poratowała mnie jak zawsze Rubinowa Agnieszka <3 wysyłając niepotrzebne jej sukienki i płaskie butki, które okazały się idealne. :)
Ja ze swej strony dorobiłam do sukienki skórzany pasek i wynalazłam korale pasujące do ust i czółenek. :) 
No i Judy od razu nabrała dziewczęcej subtelności. Ciałko przestało wydawać się ciężkawe, ręce już nie są takie długie. Jak dla mnie to bardzo atrakcyjna dziewczyna. :)
Judy wraz z rodziną to kolejna cudna perełka w historii lalek ok.11 cali i co najważniejsze nijak nie przypomina lalek od Mattela. ;)



26 komentarzy:

  1. Judy jest CUDOWNA!
    nie dziwię się, że
    zapragnęłaś Jej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym jeszcze mamę i tatę... ech... :)

      Usuń
    2. a ja chętnie bym pooglądała,
      jak rodzinkę ubrałaś :DDD

      Usuń
  2. aaa - bardzo lubię takie ułożenie
    rąk u lalek - dzięki temu są nie
    tylko bardziej ludzkie, ale i nie
    patyczkowate, jak kloniki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Judy is lovely :-). She's more a real girl indeed, with good proportions. Do you collect play sets too? The Littlechaps have such nice ones :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I would love to collect play sets, but they are too expensive for me. :-/

      Usuń
  4. Ojej, ona jest na prawdę fajna. Faktycznie realistyczne ma proporcje. Ładna buźka do tego.
    Fajnie ją ubrałaś, pasują jej te ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz? A wydawała się taka nie fajna na początku :) Dziękuję Ci za odzienie dla niej :-*
      <3

      Usuń
  5. Jest wprost cudowna. Przepadam za proporcjonalnymi ciałkami. Te kolana, kostki, kształty. Jestem oczarowana, ale wolę nie wiedzieć jaka była cena. Będę teraz marzyć, że kiedyś w SH znajdę lalki z tej serii. Cała czwórka godna jest posiadania. Dałaś jej bardzo ładny strój, tylko trochę zbyt dorosły. Ciekawa jestem, jak wyglądałaby w ciuszka dla nastolatki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o cenę, to nawet nie było tak źle, gorzej z kosztami wysyłki, bo niestety Littlechap póki co występuje chyba tylko w Ameryce. Marzy mi się mama i tata do kompletu. :)
      Co do ubioru, to ja lubię takie stroje. W oryginale Judy też miała poważne ciuszki, w końcu to już nastolatka i elegantka, i najwyższa ze wszystkich moich lalek, ma prawie 34cm wysokości. :)

      Usuń
    2. 34cm UROKU ♥
      czyli Rodzice będą
      jeszcze wyżsi...

      Usuń
  6. Ooo! Ale piekna lalka! Gdziez to ja wynalazlas? Jest wspaniala! A to cialko - lalkowo idealne i te subtelne niuanse... A w ubranku i bucikach to po prostu magia! Marze, zeby podejrzec ja na monitorze komputera, bo nadal jestem odkomputerowana przez zdechniety na smierc twardy dysk :-P. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądałam w internecie spis firm produkujących lalki w latach 60tych i trafiłam na Remco, a potem to już tylko ebay. ;)
      Życzę rychłego powrotu do zdrowia dla Twojego komputra :-*

      Usuń
  7. Fajniutka! Kolanka, łokcie i dłonie z zaznaczoną kostką to majstersztyk. I ładnie ją ubrałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nogi na zdjęciu wyglądają jak prawdziwe jak się człowiek nie przygląda stopom :)

      Usuń
  8. Te detale ciała, ona jest odlotowa 😊 Kolanka faktycznie jak prawdziwe. Całkiem zgrabna dziewczyna 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kości obojczyka też się ładnie odznaczają :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Pozdrowienia! :-*

      Usuń
  10. Zaginiona córka mojego doktorstwa! Te lalki są bardzo ciekawe- Judy w odróżnieniu od mamusi ma ładny make up! Mi brakło zacięcia do skompletowania całej rodzinki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście skompletowałabym chętnie rodzinkę :) gdybyś kiedyś jakimś cudem postanowiła odesłać małżeństwo w świat, to daj proszę znać. :)

      Usuń
  11. Lalka naprawdę ciekawa, pierwszy raz widzę taką. Zdecydowanie warto mieć taką lalkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Lalka jest niezwykła! Pierwszy raz ją widzę! Ślicznotka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ jest fantastyczna. Kolanka i paluszki rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa lalka, ja też jestem zachwycona jej wykonaniem. Ubranka dostała idealne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest wspaniała. Moim zdaniem ciałko ma piękne w swym realizmie. Bardzo ładnie jej w tej kreacji, nie mogłabyś ubrać jej lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń