środa, 6 grudnia 2017

Mikołajowo - prezentowo :)

Ostatnio mam bardzo dużo pracy co powoduje, że nie mogę zająć się tym co lubię czyli skończyć mojego Klonika NN, który czeka od miesiąca na kilka ostatnich supełków rerootu i przypudrowanie noska :( zabrać się za Halloweenowe Petry, które mają już śliczne, czyste buźki, nie mam czasu śledzić co u Was słychać, ani pokazać co mnie ostatnio najlepszego spotkało, bo do tego potrzebuję chwili spokoju... Niestety mojemu zleceniodawcy poprzestawiało się w głowie bardziej niż zwykle i nijak nie mogę skończyć pracy, choć termin już dawno minął :(( zaczynam się martwić jak zdążę z przygotowaniami świątecznymi...

Ale co tam, będzie co będzie, smutki na bok! 
Z okazji Mikołaja ja i moje dziewczyny - Bubblecut i Fashion Queen  chcemy życzyć Wam wszystkim wspaniałych prezentów, wiecie jakich ;) takich pod nasz gust ;)
 
Ja pierwszy raz od wielu lat też dostanę prezent :D ale odnajdę go dopiero jak Pikulinka wróci z przedszkola ;) Pochwalę się następnym razem :]
Ściskam Was mocno! :)

P.s. A jak Wam się podoba moje nowe tło, które nie jest wreszcie ręcznikiem z Decathlonu? ;))

20 komentarzy:

  1. Two lovely ladies with precious outfits :-). Your background is great! PS I was thinking of the Easter story. The Easter Bunny loses his tail while dropping eggs for children to find. A child eventually finds it, first thinking it is a funny, hairy egg, and gets a big reward (lots of eggs) for finding it and attaching it back to the Bunny. The end. ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your kind words and I really appreciate that you want to help me. :-*
      Ha ha, I think it's a pretty good idea, I have to think about it. Thank you ones again! :)

      Usuń
    2. Whatever you will make, I bet you will get inspiration soon :-). Is there somewhere we can admire your work? I would love to see what you make!

      Usuń
    3. Thank you Millicent :)
      My job is nothing special. I'm a graphic designer. I draw illustrations for educational books for children, and I invent scenarios for comics for the children's newspaper "Moviestar Planet". When the scenario is accepted, I make a graphic for it. If you want to see what I'm making, here's a link to my portfolio. https://ida.iportfolio.pl

      Usuń
    4. Thank you for the link, I really enjoyed seeing your work :-). You make beautiful things, and great different styles :-).

      Usuń
    5. I am glad that you like my work :) I try to draw in different styles, but I don't have my own style. :/ And what do you do? What job do you have? :)

      Usuń
    6. I'm a housewife since a few years, but I was a secretary for 15 years before in a law office. I have a degree in painting, but that always has stayed just a hobby :-). Now I don't paint anymore.

      Usuń
  2. Piękne panny, wspaniałe stroje i tło do nich bardzo pasuje. :) Super wyszło jako całość.
    Życzę wolnego czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, brakuje białej kwitnącej Kamelii na stylizowanym kwietniku :) Już nie mogę się doczekać wolnego czasu... Właśnie przerysowuję cały cmentarz na planszę edukacyjną dla pana zleceniodawcy... a najlepsze jeszcze przede mną :((

      Usuń
  3. tło stylowe, elegancka klasyka to jest to!
    będę wypatrywała pikulinowego prezentu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Właśnie tak :) prezenty już odpakowane, ale ledwo da się to poskładać, brakuje mi dziś nerwów ;)) Na pewno przed świętami pokażę :)

      Usuń
  4. Cudne panny!
    Tło stylowe i bardzo mi się podoba.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Chciałabym zdobyć kolejne tła, bo cały czas pokazywać to samo zrobi się wreszcie nudno, bardziej jak na dekathlońskim ręczniku ;))

      Usuń
  5. O! Mikołaj przyniósł Ci wspaniały domek, prawdziwa rezydencja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ta rezydencja jest taka płaska ;) Na szczęście Mikołaj przyniósł mi też bardziej wypukłe mebelki :D

      Usuń
  6. Nie mogę się napatrzeć na Twoje ślicznotki ze zdjęcia! takie dziewczyny z klasą zasługują na eleganckie tło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie mnie olśniło! Damy przepiękne a tło idealne! Marzę o podobnym, może kiedyś coś podobnego "wymodzę" :)))
    Twoje ilustracje są zachwycające i z wielką przyjemnością je obejrzałam :-)
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale, super wyszło Ci te zdjęcie, tak proporcjonalne, rewelacja , więcej takich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tło! Przydałoby i mnie się takie bo w moim mieszkaniu nie ma ani centymetra dobrego miejsca do zrobienia zdjęc.

    OdpowiedzUsuń