piątek, 12 maja 2017

Barbie Ballerina - częściowy repaint

Tak jak wspomniałam przy Nii, dostałam od Agnieszki jeszcze jedną buźkę do podmalowania. Tym razem przyjechała Barbie Ballerina z 1976 roku. Agnieszka miała samą główkę z wyliniałymi włoskami, tak więc postanowiła podarować jej nowe włoski i ciałko. Mnie przypadło w udziale podmalowanie oczek oraz poprawa rumieńców i ustek bo troszkę się starły.

 
Pierwsze zdjęcie to twarzyczka przed malowaniem, drugie to zdjęcie z internetu. Ballerina Agnieszki różni się troszkę odcieniem oprawy oczu. Jeśli zdjęcie blondynki nie jest lekko przekłamane, to oprawa nie jest czarna lecz ciemnoniebieska, u naszej lali jest oryginalnie czarna.

Musiałam troszkę poprawić brwi, rzęsy, domalować białka, no i nadrobić braki w źrenicach.
Niestety przy robieniu zdjęć światło znowu odbijało się na lakierze, który położyłam na oczka, choć jest to tylko lekko przełamany mat.
Efekt poniżej. Sami oceńcie :)
Miłego weekendu :)

20 komentarzy:

  1. Wow!!! Wreszcie patrzy na świat przez da oczka. Nie widzę różnicy między oryginalnym malunkiem. Dla mnie jest tak cudnie, że juz czas szukać dla niej lepszego ciałka. No i znowu Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze, cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  2. Świetny z ciebie okulista. Jak trafi mi się problem z oczkami, będę wiedziała gdzie uderzyć. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko będę umiała pomóc, to serdecznie zapraszam do gabinetu :)

      Usuń
  3. Panna wygląda ślicznie! Od razu zyskała pewność siebie i może pląsać niczym motylek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ballerinki z lat 70tych w ogóle mają dużo wdzięku :) Marzy mi się taka do kolekcji :)

      Usuń
  4. NIESAMOWITA! nic a nic już bym nie
    zmieniała - jest wprost IDEALNA ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu lepiej wygląda ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie perfekcyjna! Cudną ma tę buźkę! No i włoski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi czytać :) Właśnie przymierzam się do laleczki co ma buźkę wielkości 2 groszy, ale trochę się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest obłędna !!!! Fantastycznie udało Ci się podarować jaj nowe życie :)
    Piękna, po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię te twarzyczki- cudna jest:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie odnowiona lalka. Brawo! Ciałko ma idealne do tanecznych wygibasów.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) dziękuję i zapraszam do następnego wątku, który zaraz wstawię ;)

      Usuń