wtorek, 10 listopada 2020

Bild Lilli #3 - ooak doll, repaint and reroot

 Patrzę i oczom nie wierzę, jak to się mogło stać, że przez rok nie wrzuciłam posta na temat mojej trzeciej Ooak Bild Lilli, którą poskładałam z ciałka repro Barbie Ponytail i z główki od klonika z wczesnych lat 60tych Miss Babette.

Główka była śliczna, ale miała ogromne dziury po włosach i w każdej chwili mógł jej odpaść skalp.
Trzeba było dziurki obkurczyć i wzmocnić klejem.

A później to już wszywanie włosków i malowanie buźki. :)

Ciałko też zostało trochę zmienione, tzn. stopom lekko skróciłam palce i dorobiłam obcasy na podobieństwo Lilli.

Później pozostało jedynie wymalować buty, ubrać Lilli w ubranko uszyte przez moją kochaną Natalię i dorobić dodatki, takie jak pasek, gazetkę, stojak i tubę. :)

I tak oto dziewczątko zaczęło się prezentować:

Mam nadzieję, że i tym razem Wam się spodoba :)


9 komentarzy:

  1. Podoba? Toż to istne cudo jest, Iduś. A Ty jesteś czarodziejką! Fantastyczna panna, a ogrom pracy włożony w jej wykonanie godny podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, cudo! Chyba nie ma takiej lalki, której byś nie naprawiła albo nie zmieniła w super ślicznotkę. Lilli wyszła fenomenalnie! Zwłaszcza makijaż mnie zachwycił i włosy - ten loczek nad czołem jest uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno znalazłaby się taka, której nie dałabym rady. :] Ale dziękuję bardzo ;-* Takie loczki to znak rozpoznawczy u oryginalnych Lilli. :)

      Usuń
  3. Nic tylko siąść i wzdychać do niej. Cudna Lilli ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość jest po prostu olśniewająca. Najbardziej jednak zachwyca mnie fryzura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spod Twoich palców to prawdziwy komplement.:)

      Usuń
  5. niesamowita przemiana!
    patent z "butkami" CUDNY!!!

    OdpowiedzUsuń