środa, 4 listopada 2020

Ken 1961 - new flocking

 A dziś, żeby było różnorodnie, przedstawiam pierwszego Kena z 1961ego roku. 

Dostałam go z innymi lalkami za odświeżenie wyglądu dwóch Willy Wildebras. Koleś był łysy jak kolano, więc trzeba było ubrać go we włosy. Niestety nie zdobyłam identycznego w kolorze flocka, ale patrząc na zdjęcia Kenów w internetach, mają różne odcienie blondu. :)

 


No nie można było go tak zostawić, bo w naszym zimnym klimacie wiałoby mu po łysinie. ;)

No i wyszedł taki elegancik. :)

A na koniec zdjęcie moich wszystkich Mattelowych panów z lat 60tych. :)
Od lewej Ken 1962, Ken 1961 i Allan 1964
Pozdrowienia! :)


15 komentarzy:

  1. Mimo swoich lat panowie wyglądają fenomenalnie. A flockowanie wydaje się niezbyt trudnym procesem. Może wreszcie i ja skuszę się, żeby odświeżyć swojego Flavasa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest trudne :) Trzeba tylko zdobyć dobry klej, drobnego flocka i do dzieła. :)

      Usuń
  2. Wspaniała metamorfoza.:) Wszyscy panowie wyglądają imponująco.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje złote rączki znowu dokonały cudu! Pan Ken wygląda fenomenalnie. A wszyscy trzej panowie razem mogą przyprawić o zawrót głowy- przystojniacy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, aż mi jest głupio bo do cudów jeszcze mi daleko. :-*

      Usuń
  4. Łał, ale z niego przystojniak, najładniejszy ze wszystkich. Flock rewelacyjny. No a skąd zdobyć flocka? Ja Petrę flockowałam pociętymi włosami od innej lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flock można kupić na allegro w akcesoriach do paznokci. ;) Jest sporo ciekawych kolorów. Pudełeczko jest malutkie ale starcza na ho ho i kosztuje ok. 2zł??? Można też zamówić na aliexpresie. :)

      Usuń
    2. FLOCK!!! i wszystko jasne!!!

      Usuń
  5. Rewelacyjna robota! Chłopcy jak malowani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do szczęścia brakuje mi jeszcze chłopaka AA.

      Usuń
  6. Kurczę, to niesamowite! Niczym lal wyjęty dopiero z pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak marzenie! Doskonała robota.

    OdpowiedzUsuń