środa, 31 października 2018

Halloweenowy powrót...

Ależ tu się zakurzyło... jej... Od dłuższego czasu próbowałam wrócić do prowadzenia bloga, ale im dłuższa przerwa tym jakoś trudniej. Magda z "Takie tam i inne" ciągle mówiła: zrób wreszcie jakieś zdjęcie!, znajoma lalkowa Ela z Gdańska pytała: kiedy wreszcie coś napiszesz???... Ewa z "Porcelanowych lal" też mi wierciła dziurę w brzuchu aż wreszcie zrezygnowała... We wrześniu minął trzeci rok jak jestem z Wami. :) ...i też nie zdążyłam stworzyć posta z tej okazji... Wstyd... Te miesiące to był dla mnie dziwny czas... ale najwyższa pora posprzątać tutaj, pościerać kurze i pajęczyny, bo tematów do pisania nie brakuje. Dziś Ewa po raz kolejny napisała: "...to się zbierz i zrób parę fotek - zrób to dla mnie ". Więc trzeba! Najgorzej zacząć. :) Mam nadzieję, że znowu będziecie mnie odwiedzać jak kiedyś. :)

Witajcie! :)
Wróciłam!
Udanego Halloween!
A nie wiedziałam, które wybrać ;)

16 komentarzy:

  1. Akurat dzisiaj kurz i pajęczyny się przydadzą, bo efektownie ozdobią Halloweenowy klimat :)))
    Super, że wkleiłaś te piękne zdjęcia i fantastycznie, że wróciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znowu mogę witać tak zacnych gości :)

      Usuń
  2. Super, że wróciłaś i dziękuję bardzo <3
    a pannie jakbyś i pięć takich fotek to nie za dużo :DF
    Jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To panna od Ciebie :)
      od przyszłego tygodnia mam nadzieję, zacznę już regularnie pisać. :)

      Usuń
  3. No, nareszcie :) Piękna jest ta Buble, w super wieczorowym klimacie! Dzięki za zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :D Może wreszcie napiszę o Fleurce za 1zł :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że odkurzyłaś bloga. :)
    Kto by pomyślał, że taka elegantka będzie z dynią gadać. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś. Mam nadzieję, że nie jak duch, który zaraz zniknie ;) twoja wintydżowa panna ma przepiękną suknię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też się cieszę, że pojawił się wreszcie post i to jakie zdjęcia! A pajęczyny na bal haloweenowy w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noooo! Nareszcie! Brakowało tutaj Ciebie BARDZO. A zdjęcia piękne! I panna cudowna. Bardzo się cieszę, że wróciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, mnie też Was brakowało. :) Mam nadzieję, że teraz będziemy widywać się częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wróciłaś! Lubiłam podziwiać Twoje "staruszki". Czekam na więcej zdjęć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od naszego lipcowego spotkania czekałam na jakiś post... I doczekałam się. Miło mi Cię powitać po tak długiej przerwie.
    Panna przecudna! Suknia wspaniała! Fotki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna <3 Jak czlowiek zabiegany to i czasu nie ma ;) U mnie tez juz najwyzszy czas cos zamiescic ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że wróciłaś :):)
    Wróciłaś w wielkim stylu - lalka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta piękność nawet w pajęczynach jest pięknością. Każdemu z nas czasem czasu brak:D Fajnie jednak jest wrócić :)

    OdpowiedzUsuń